Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Yeni anti-dron mühimmatı ilk testi geçti! MKE tanıttı
- Murat Yıldız
- 25 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
ABD tarihinin en büyük sağlık dolandırıcılığı. FBI peşindeydi, Türkiye’de yakalandı
- Murat Yıldız
- 23 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
ABD’nin Çin ambargosu ters tepti: Yapay zekâ çipi fiyatları üç katına fırladı
- Murat Yıldız
- 24 Haziran 2026
- 3 min read
- 0