Rekabet Kurulu’ndan Google’ın PMAX kampanyasına soruşturma!

Rekabet Otoritesi, resmi internet sitesinde duyurduğuna göre; Kurul, Google‘ın PMAX adlı kampanyasının çevrim içi reklam sektöründeki hakimiyetini kötüye kullanıp kullanmadığını araştırmak üzere soruşturma başlattı.

Google’ın 2021 yılında lanse ettiği bu kampanya, reklam verenlere Google Ads platformundaki tüm reklam alanlarına tek bir kampanya üzerinden erişme imkanı sunuyor.

Soruşturma sürecinde, Google’ın söz konusu kampanya vasıtasıyla sektördeki hakimiyetini diğer reklam hizmetlerine aktarılıp aktarmadığı, adil olmayan uygulamalarda bulunup bulunmadığı ve veri entegrasyonu yoluyla rekabeti engellip engellemediği detaylı bir şekilde incelenecek.

Öte yandan, Rekabet Kurumu tarafından yapılan soruşturma kararları, incelenen şirketlerin kanunu ihlal ettiği ve cezalandırıldığı anlamına gelmemektedir. Her şirket masumiyetini kanıtlama hakkına sahiptir.

Related Posts

CHP Niğde Milletvekili Gürer: Son 7 yılda tekstil sektöründe 298 şirket konkordato ilan etti!

“2025 yılı için öngörülen kayıp 1 milyar doları bulacak”

Siyanür havuzu tepkisi: Topraklarımıza göz dikiyorlar!

Bölgede yaklaşık 45 yıldır faaliyet gösteren kurşun-çinko-bakır madeni tesisinin atık depolama kapasitesinin artırılması ve ikinci bir siyanür havuzu yapılması planlanıyor. Yeni havuzların, 11 köyün piknik alanı olarak kullandığı meralara inşa …

Muhittin Böcek hibe etti: Kilosunu 700 bin liradan satıyorlar

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin tarımsal üretimi çeşitlendirmek ve kırsalda kalkınmayı desteklemek amacıyla başlattığı projede önemli bir aşamaya geçildi. MUHİTTİN BÖCEK HİBE ETTİ Başkan Muhittin Böcek’in “Yerelden Kalkınma” vizyonu doğrultusunda …

Borsa İstanbul’un en değerli şirketi oldu!

2025’in ilk altı ayında Borsa İstanbul’da en yüksek piyasa değerine sahip şirketler sıralamasında dikkat çekici bir değişim yaşandı. ASELSAN, yılın başından bu yana yüzde 108 oranında değer kazanarak 687,6 milyar liraya ulaştı ve listenin zirvesine …

TÜİK açıkladı: İnşaat maliyet endeksi mayısta arttı

TÜİK açıkladı: İnşaat maliyet endeksi mayısta arttı

Konya OSB’deki genişlemeyle 15 bin yeni istihdam hedefleniyor

Konya Organize Sanayi Bölgesi’nde (KOS) süren genişletme çalışmalarıyla 15 bin kişiye istihdam sağlanması hedefleniyor.